divendres, de desembre 19, 2008

el gel torna de lles... i jo molt contenta :D



ai que l'he trobat a faltar!! i és que és el gos més encantador del món mundial :D
avui he anat a buscar el gel a lles, la mireia estava encantada amb ell allà, però és que no és la única persona que hi té alguna cosa a dir en aquella casa... jejeje! i no hem volgut abusar. això que el gel allà estava súper feliç, bé, vull pensar que també em trobava a faltar una miqueta :) de fet, la mireia diu que si, que se li notava que li faltava jo, mmmmm, no sé pas!! és tant independent aquest orellut pelut que no sé... :)
ara mateix, mentre estic escribint això, el tinc aquí al costat, ben estirat a terra i sembla molt tranquil, espero que les vacancetes li hagin servit per bé, i no pas per acostumar-se encara més a estar a la seva bola tot el dia :s bé, ja ho veurem!