dijous, de desembre 25, 2008

tantes ganes que tenia avui de volar!!

ja ho vaig sentir ahir: unes ganes infrenables de fer un volet... encara que fós de baixada. així que vaig quedar amb en ramon per avui a les 11 a espais per veure què tal pintava el dia. bé, al final hem requedat a les 12 perquè tant ell com jo ahir vam sortir una mica molt de festa i... ja se sap!
a espais hi hem trobat l'eusebio de casualitat i ens ha pujat a la 2a maria, però estava allevantat. el ramon ha pogut sortir i llavors s'ha posat més de nord :( no me l'he volgut jugar i arriscar-me a fer un niu, malgrat tot, ho he intentat dues vagades però la vela no agafava presió! i m'he quedat amb un pam de nas al despegue, tornar a plegar els trastos i cap a baix! això si, després de tants dies sense volar, ara ja m'ha picat el cuquet, segur que no trigaré gaires dies a tronar-hi ;)

1 comentari:

annna ha dit...

Ja em pensava que amb tanta varietat d'esports que has de dominar ara, deixaries abandonadet el parapent, tampoc és bona temporada. Ja era hora que hi tornessis a treure el nas, per alguna Maria, que t'enyoraven!

Es que ja se sap els MASTERS poden ser a tot arreu!!!!!muac