dilluns, de desembre 22, 2008

hem tornat a esquiar



doncs si, com que el gel aquests dies és a casa, gairebé em veig obligada a fer activitat amb ell, perquè si no se m'enfila per les parets, pobret! :)
no sabia com estaria rasos de neu, però ens hem aventurat i ens n'hi hem anat tots dos (el gel i jo) amb els meus esquís, a fer una volta per allà.
he pensat molt en la meva àvia, he recordat moments guais que vaig viure amb ella i he mirat de connectar amb els sentiments que tinc per ella, perquè és que ha anat tot tant depressa que encara no he tingut temps de pair-ho del tot... la notícia en sí, dissabte, va ser sobtada... i a més després tot va ser molt precipitat. vaig anar a l'enterrament el diumenge a bierge, quan encara no ho tenia pràcticament ni assimilat! a més el meu cosí josep, anant cap allà va tenir un accident amb el cotxe, no va ser greu (bé, el cotxe destrossat), però no va poder arribar a bierge, el van tenir a l'hospital de barbastro tota la tarda... i nosaltres vam estar tots pendents de com es trobava ell durat la tarda, bfff! quin mal cos :s
en fi, que m'ha anat bé estar aquest matí a rasos tranquil·leta i poder pensar :) i mentrestant, el gel s'anava esbafant amb la neu!
no hem fet gaire, hem anat fins la torre i hem tornat; i la neu està justeta... tanta inversió tèrmica!! aqui al pla un fred que pela i a rasos la neu anar fonent... grrr!!
per cert... mireu! ja tenim caganer pel pessebre!! jajaja!!