divendres, de desembre 19, 2008

s'acabat l'aventura del g4 :(


ahir per la tarda vaig rebre una trucada d'en sergio dominguez, de landrover espanya, i em va donar una notícia que no m'esperava per res: s'ha cancel·lat el g4-challenge del 2009!!!!! es veu que per motius econòmics, la companyia ha decidit fer aquesta retallada de pressupost... suposo que hi ha crisi, i jo que no m'ho creia! :)
el cas és que aquí s'acaba per mi (i 71 persones més) l'aventura del g4, per ara. em sap greu, em feia il·lusió, però de totes maneres, l'experiència viscuda ha estat positiva, a les seleccions nacionals m'ho vaig passar molt bé, i vaig conèixer gent maca... no em penedeixo d'haver-hi anat, i em queda un bon regust a la boca per haver pogut seleccionar-me, fins i tot, la il·lusió que hi he posat aquests dies, entrenant i planificant, d'alguna manera m'ha sentat molt bé! i mongòlia sempre serà allà, oi? algun dia potser hi aniré ;)