diumenge, de desembre 07, 2008

la meva primera mitja marató, a mataró

si, la meva primera mitja! déu ni do si es fa llarg això... hem anat a córrer amb la carol i en lluis; bé, en lluis ha sortit allà davant i ens l'hem anat creuant quan la ruta anava i tornava pel mateix lloc, que ha passat més d'un cop.
amb la carol hem anat juntes la meitat del recorregut, després ja no, però això m'ha anat molt bé, perquè psicològicament es fa molt més light si vas amb algú :) fins i tot hem rigut molt mentre corriem! jajaja!!
el recorregut no és molt maco, la veritat, un bon tros fins i tot passa per la nacional :S però bé, amb bona música al mp3 i tot el públic que t'anima, acabes podent passar una mica de les vistes!
al final m'ha sortit 1h52'41", no està malament, jo pensava fer 1h50', però he acabat molt contenta! bé, contenta de com m'ha anat, però quan penso que ara em toca anar a currar 12 horetes de nit no me'n poso tant, de contenta! jajaja!!
per cert, el lot de regals que l'organització donava a cada participant és exagerat! una bossa molt xula plena de productes :)
després hem anat a dinar al fres co de mataró, un lloc molt bo i molt higiènic! oi nuri? jejeje!!



és que la nuri i la laia estaven per allà, a argentona, ahir la laia ens va recollir els dorsals i avui al matí ens els ha dut a la sortida... gràcies laia! ens ha anat molt bé :p
i elles també han vingut a dinar amb nosaltres, ha molat! perquè feia molts dies que no les veia! potser des del maig o el juny que vam anar a lanzarote... i bé, el cas és que la nuri ha trobat un regalet bastant fastigós al plat de l'amadida... :s la pobra després ja no ha menjat més... brrrr!!



ara, quan penso en la marató de barna, i m'imagino córrer el doble del que he fet avui!! ai ai ai!! que no sé si ho podrem afrontar!! i no falta pas tant!! queden dos mesos pràcticament!! ja em puc anar posant les piles en sèrio!!

3 comentaris:

Alba ha dit...

I tant que ho pots fer!!!! Moltes felicitats! Estic molt contenta per tu!

laura ha dit...

ai alba... ja ho crec que ho faré!! aham!! això espero, jejeje!! moltes gràcies per tenir tanta fe en mi ;)

annna ha dit...

no dubtis que ho faràs, et conec i si tho has proposat,i amb l'ajut que tens de la supermega alba!!! segur que te'n sortiràs, tots ho sabem!!!!! tu tb ho has de creure!!!!!!

ptnts