dimecres, de desembre 10, 2008

què freda que està l'aigua!!! :s

quan he sortit de casa i he vist el termòmetre del cotxe he flipat, m'han vingut ganes de tornar-me'n al llit de pet! no per res, ja és normal ja que faci fred a 10 de desembre... però és que jo me n'anava cap a la seu a fer la meva primera sessió de kayak... amb 1ºc a avià!! brrrr!!
abans d'arribar, en coro ja m'ha trucat i m'ha demostrat que té bastant seny i empatia, jejeje!! "laura, haurem d'anar a fer un cafè i esperar una mica que puji la temperatura", m'ha dit :) i així ho hem fet!
en coro és un bomber de la seu, amic de l'emili, un altre bomber amic meu... i ja sabeu com van aquestes coses, els amics dels amics... el cas és que s'ha ofert molt amablement a fer-me una mica d'instrucció en això del kayak, a veure si aconsegueixo portar-lo recte d'aqui al febrer! :D
res, doncs a les 11 ja estàvem dintre del kayak, amb el rem ben agafat i intentant-ho de valent! us prometo que no anava borratxa, però no he aconseguit fer-lo anar recte ni 10 metres! m'ha dit en coro que és normal, i que la propera vegada ja ho faré millor. no hem estat gaire estona perquè feia un fred que pelava, i les mans ens feien molt mal... de fet, ara, al cap d'una bona estona, aquí picant les tecles de l'ordinador, encara noto les puntetes dels dits que em fan una mica de mal... no és conya!
la setmana vinent hi tornarem una altra estoneta, per la tarda... a veure què tal!



de tornada cap a casa, gairebé em venia de passada anar a veure en gel a lles... ai ai ai que el trobo a faltar!!! està súper maco!!! crec que s'ha aprimat i tot, que li convenia una miqueta ;)
m'ha fet una mica de tristor tornar a deixar-lo allà quan he marxat :'( a veure si la propera vegada que el vagi a veure hi puc passar més estona... bé, de fet potser l'hauré de baixar a casa aviat, la mireia passarà el nadal a terrassa... i a més no s'hi pot pas passar la vida allà!! :D ja veurem què passa!!

1 comentari:

annna ha dit...

T'admiro xiqueta x anar a fer kayac a la Seu en un dia com ahir, xo ja et vaig dir que t'abiguessis, que nesssis amb neoprè.bla,bla. M'alegro q anés bé i també q anessis a veure en gel, q el trobes a faltar, i ell pobret,tot i que està a la glòria? dona-li un petonet quan hi tornis xq jo a lles dubto q mhi perdiiiii, Records a la Mireia!!! ptons