dilluns, de juliol 27, 2009

3r, felicitats lance!

jo estava segura que quedaria primer, 8è tour al palmarès d'aquest tio, en lance armstrong, que mereix tot el meu respecte i la meva admiració.
ha fet tercer en la classificació general, però m'ha demostrat que no només és una persona amb una fortalesa física molt fora del normal, molt superior a la mitja, i molt superior també a la de la resta de la gent que es dedica professionalment a aquest esport tant dur. m'ha demostrat, justament en aquest tour, que també té una fortalesa psicològica extraordinària en competició, la mateixa que va demostrar en el procés de superació del càncer que va patir fa anys; de cap altra manera hauria pogut fer tercer. ell volia guanyar, va decidir disputar el tour pq segurament creia que podia quedar primer, però quan va anar veient la superioritat del seu company d'equip, l'ac, va seguir donant-ho tot, sense ensorrar-se com probablemant haurien fet molts altres, i va lluitar fins l'últim quilòmetre per poder estar allà on el seu físic i el seu coco arribaven.
no cal dir que fer tercer en el tour, després de 3 anys retirat de la compe, a l'edat que té, i tot plegat, no és pas cap tonteria i que no es pot desmerèixer. però el que jo destacaria més és la dignitat amb que ho ha fet.
i no entraré en polèmiques malicioses, però per a mi té molt més mèrit en aquest podi del tour de france 2009 el tercer lloc que el primer :p ; a més, a veure si podem veure algun dia l'ac als champs-elysées amb una pissarreta on digui "7ème tour", jajajajajaja!! ui! que no vull entrar en polèmica :s
lance, em trec el barret (bé, no me'l trec pq no en duc, però si en dugués, me'l treuria, jejejeje!!) espero veure't també corrent l'any vinent.