divendres, de juliol 24, 2009

bonjour! saluts depuis biarritz :)

entre surfistes i borja-maris, en german i jo estem tenint uns dies de relax total... potser massa i tot! pq pensavem poder anar a fer snorkel en suposades cales de la zona de biarritz i... no hi ha res! bé, no gaire lluny, a hondarribia, vam trobar una cala que es diu la cala de los friles, just sota el faro de higuer, i allà sí que en vam poder fer una mica. a hondarribia o hendaya, que estan a tocar, em sona q es vola en parapent, però el dia q hi vam anar feia molt vent i no vaig veure ningú enlloc volant :( porto el parapent al cotxe per si de cas...
cada dia veiem el final de cada etapa del tour, ai quins nervits!! aquest, el contador, està molt fort eh... força lance, força!!



ja hem fet un parell de picknics a la platgeta de biarritz al vespre per sopar, s'hi està molt bé i és molt maca. fins ben tard hi ha surfistes batallant, sobretot ahir, que el mar estava bastant esberat i hi havia unes bones onades :)


2 comentaris:

Carol ha dit...

oooohhhhhhhhhhhh quines fotillos nena!!!! un peto per tots dos.....bé un per cada un que tampoc es noti tant la crisis jajaja Quina enveja jo tb vull vacances i avui estic pillant la del pulpo....

laura ha dit...

ei caroliiiiina!! moltes gràcies pels dos petons, be, si algun dia vas justeta de petons, umb un fem, ens el repartirem com bons germans, jajajajaja!! la crisi és la crisi! no et desanimis, que algun dia toca pillar la del pulpo, i d'altres dies toca relax... ;)
un petonet meu i un del german wapa!!
muaaaaaaa!!