dilluns, de juliol 06, 2009

fraizer a l'estartit, i celebrant aniversaris :D

aq divendres dia 3 va ser l'aniversari d'en german, i dassabte el de la fanny :)
per això va ser un cap de setmana especial, vam a anar a l'estartit pq els fraizer tocaven a la sala mariscal divendres al vespre, tb hi van convidar els sold out, un grup de berga que compta amb un guitarrista molt bo, amic dels fraizer, en javi.
el concert va ser molt wapo, i com sempre, amb la fanny ens ho vam passar molt bé.
a més, ara que ja ha arribat la caloreta, el german em va fer ficar a l'aigua amb neoprè per fer snorkel, que a ell li encanta... la veritat és q em va agradar! ho haurem de repetir pq només vaig fer una estoneta dissabte i em va ser poquet, però encara queda tot l'estiu per davant, o sigui que no cal patir ;)
així és com he començat les vacances, pq justament divendres, quan vaig plegar, a les 3 de la tarda, les començava... no he de tornar a currar fins el 5 d'agost!!!! :D:D:D:D:D








2 comentaris:

annna ha dit...

Hola a tots!
Vaja finde, vaig felicitar a en German, xo no a la Fanny així que, Laura passa-li les felicitats de part meva.
M'alegro q fos un finde tan way, se us veu a la cara, no enganya!!!Tope bé i felicity!!
I ara snorkel, aqt et faltava,eh!!!!!!! ara ja cada cop te'n queden menys d'esports per provar!!!!
Molts records i una abraçada!
:)

Alba ha dit...

Quina millor manera de començar les vacances??? FEM-HO BÉ!!!! ;)