dissabte, de juliol 18, 2009

pre-europeu d'ala delta a àger, ja s'acaba!

avui s'ha disputat l'última mànega, sisena en total, pq ni dimarts ni ahir es va volar. la gent està contenta en general pq 6 mànegues bones està molt bé, així que podem dir que el tems ha acompanyat força :)
per part meva, jo ja estic bastant cansadeta de compe, 10 dies a àger es fan llargs, tot i que he de dir que cap al final passa molt ràpid, i també q els dos dies que la mànega s'ha anul·lat, he aprofitat per marxar cap a berga per desconnectar una mica i veure en german. aquest matí, com que estava a berga i he tornat aquí per un dia, en german m'ha acompanyat, per passar aquí el dia i m'ha estat ajudant una mica ;)
el rei del càmping de la vall d'ager aquests dies a set en gel, jajajaja!! tot el dia porulant sol amunt i avall, fent amics per tot arreu i menjant d'aquí i d'allà! com cada cop que hem estat aquí en una compe!
i bé! de moment sembla ser que l'any vinent sí que tindrem el campionat europeu de debò! i nosaltres cap aquí un altre cop a currar una miqueta i a practicar idiomes...


2 comentaris:

annna ha dit...

Hola laura, estic contenta q hagi funciona la compe. Em tenies ben maregada amb la furgo, un dia la veia, l'altra no, sort de l'alba q m'informava...ja tinc un nivell d'anglès, gràcies al feis una mica acceptable i ja he vist com treballaven l'alba i la bea, mola molt!!!!nevereta, sombrilla, xo ja sé com les hi donen, q no és el q sembla!!!!

apa, molts records a tots, a l'Ivan, en German, la Bea q fa mogollon q no la veig i no puc connecar amb ella i algu més q hagi per ahi.
ptns wapa!!!! ens veiem!

laura ha dit...

ei anna! si noia! és que els cotxes ens delaten eh... jejejeje!! quan veies la furgo (debia ser dimarts, o divendres) és pq jo estava per aki ;)
un petonet!