dimarts, de juliol 13, 2010

us presento la desi...

avui, segon dia de compe, igual que ahir ha sortit molt bé la mànega. tothom està molt content, això és bo, pq si la gent vola bé, tot allò referent a la organització ho troben perfecte, en canvi si no es pot volar, ja ho pots fer bé que sempre hi troben pegues... jejeje!
el que ens ha fallat ha estat la cobertura movistar! i tots els mòbils de la organització són d'aquesta companyia. bffff! i en depenem molt, dels mòbils, sobretot per seguretat. o sigui que la maria i jo hem emigrat amb la oficina cap a balaguer, ens hem instal·lat en un bar amb aire acondicionat on s'estava de coooonya ;) però res, al cap d'hora i mitja ja s'ha arreglat la avaria i hem tornat cap a àger.
però el que avui em té més ensisada... és el meu telèfon nou! estic al·lucinada! i encara no em funciona com a mòbil eh ;) pq no tinc efectiva la portabilitat cap a orange encara... però amb el wifi del càmping puc fer anar totes les funcions que només necessiten internet, i no són poques! ja m'he instal·lat algunes aplicacions que m'ha recomenat el tete i no paro de fer proves i coses... el recomano enèrgicament! ah! que no us he dit quin mòbil és, aquí us mostro una foto de catàleg :) és l'htc desire (la desi pels amics)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

l'important no es tan el fabricant o el model com el sistema operatiu: Android!!!

Mort subita als iPhones!!!

mua!

laura ha dit...

jeje tete! (kanu)
mort súbita als iphones!!
oeoe! oeoe!
per cert, com és que he trigat tant a tenir-ne un? ;)
mua!

Alba ha dit...

Laureta, què tal per Àger? Ja veig que li treuràs rendiment a la Desi... PTNS!

Anònim ha dit...

buenisimo el telefono,lastima que te pases mas tiempo con el, que con tu chico,un fuerte abrazo.
lance armstrong