divendres, de juliol 09, 2010

cosetes...

el vent no sempre bufa de cua, quan ho fa ho hem d'aprofitar, però quan no, ens hem de sobreposar! oi?
ja fa dies que em trobo molt axafada, especialment quan surto a fer esport, i pensava: "deu ser el temps" (sempre ho atribuim tot al temps, no sé ben bé perquè!), però de totes maneres vaig pensar que fóra bo fer-me analítiques, que des de l'any passat no en feia.
avui m'han donat el resultat, i m'he quedat esfereïda, jajaja! bé, no n'hi ha per tant, almenys no tinc cap malaltia greu i tot m'ha sortit bé excepte el ferro!
però el ferro i la ferritina... molt molt per sota dels valors de referència :( el metge m'ha dit: "et deus trobar cansada, no? tens un dèficit molt exagerat!" i si, si que em trobo cansada, però com que sóc una mica mula manxega... total, suplement de ferro i vitamina c per assimilar-lo millor!
a més aquests dies he estat xunguilla de la mà, la que vaig trencar-me l'any 2008, el cap de setmana passat vaig caure i m'hi vaig arrepenjar... però d'això avui ja estic millor, a més, una mà lesionada no és tant greu, com a mínim pots anar a caminar o córrer :)
a tot plegat, espero haver-hi posat fil a l'agulla en pocs dies, diu la meva mare que al cap de tres o quatre dies de prendre el ferro ja es nota la pujada de vitalitat, veurem.
i el que em preocupa una mica més ara mateix és el gelitu :( ahir a rasos de peguera el vaig perdre i encara a hores d'ara no en sé res. aiiiii! geeeeel! on ets?

4 comentaris:

Judit ha dit...

Laura!!!! jo també sempre estic baixa de ferro, i cada més m'he de pendre una mica, però pim, pam...és fàcil de solucionar això... Si t'hem d'agudar a buscar el Gel ja ho diràs... petonets

laura ha dit...

ju...! per fi avui el gel ha aparegut! moltes gràcies wapa! petonets!

Carol ha dit...

Lau ara feia dies que no mirava el teu blog i jo no hi escric gaire però tu no pares eh!!! el ferro jo en seguida vai notar millora però a hores d'ara encara noto algún baixon...nuse deu ser el temps..ajajjajaj petons cuca!!!

laura ha dit...

gràcies carol pels animus... ai aq temps! jajaja! ;)