dilluns, de juliol 12, 2010

campionat d'europa d'ala delta a àger

avui ha començat el campionat europeu 2010 d'ala delta, a àger. l'any passat s'hi va fer el pre-europeu, i com que vam passar els controls de qualitat de la fai, enguany el campionat! ho organitza el paradelta club barcelona, i a mi em fitxen per ajudar-los ;) que ja m'agrada!
he arribat aquest matí amb el gelitu i ja ens hem instal·lat en aquest fabulós bungalow del camping vall d'ager, on es troba també el centre d'operacions de l'organització del campionat.
la meva tasca aquí, que té molt a veure amb la seguretat, l'he de desenvolupar justament aquí baix, al camping, i per això no puc veure els enlairaments ni aterratges de les ales, i és una mica més avorrida... però està bé!
fa una calor...! però ja m'hi puc anar adaptant, perquè seré aquí dues setmanes! bfff! :)


2 comentaris:

Carol ha dit...

Nenaaaaaaaaaaaaa que xulo estàs de conya ja m'agradaria estar aquí amb tu!!!! disfruta molt!!!

laura ha dit...

jejeje! no em puc queixar carol...
mua!