dissabte, de juliol 10, 2010

digues-li tonto...

és clar! devia pensar: "tant bé que s'està aquí a dalt, amb una desena de graus menys que a berga... jo em quedo!"
però crec que li ha sortit una mica el tret per la culata... perquè avui quan l'hem anat a buscar no feia gaire bona cara :(
ha passat dues nits fora, i al parquing de rasos ha aparegut tot just avui, segons m'ha xivat la noia del bar quan m'ha trucat; o sigui que, vés a saber per on ha porulat aquests dos dies!
avui el german i jo érem a àger, perquè jo havia de veure què tal rutllava tot abans del campionat europeu d'ala delta, que comença dilluns i on seré donant un cop de mà a l'organitzador.
i cap al migdia he rebut la trucada que duia dos dies esperant: "hola, què tens un gosset?" jajaja! gosset! un gos més aviat ;) i la noia m'ha explicat que l'han vist avui al matí i que quan ha vist que havien marxat tots els cotxes al migdia i el gelitu seguia allà s'han decidit a trucar-me. moltes gràcies! però el pobre s'ha hagut d'esperar que tornéssim d'àger... hem arribat a rasos a les 7 de la tarda.


1 comentari:

Judit ha dit...

Q bé que l'haguis trobat.... mua