dijous, de juliol 15, 2010

per no enyorar-nos tant, el gel i jo visitem en german ;)

ahir es va cancel·lar la prova perquè al matí pintava un pèl massa de vent i possibilitats de plujes i tormentes en alguns indrets del pirineu... i sense gota de mandra, el gel i jo ens en vam anar a veure el german que està a berga el pobret currant i currant ;)
ens van acompanyar la jessi i l'isca, que també devien estar enyorats, jejeje!
vam passar el dia a berga, bé, mig dia, vaig arribar just a temps de dinar amb en german i passar-me la tarda al sofà, amb tour-siesta inclosa.
el que si que ens ha fet mandreta a set aquest matí llevar-nos a les 7, bffff! i a les 9.30 ja érem a àger un altre cop a punt de donar el call!
avui la prova ha estat molt bé, però la gent diu que arriben massa pilots a gol, i demà crec que la posaran més complicada... a mi em va bé que arribin molts a gol! així no se'm desperdiguen tant i els tenim tots undercontrol més aviat :)
i jo segueixo i acabaré igual, sense veure ni un enlairament ni un aterratge, però per que pogueu veure una mica d'acció he robat un parell de fotos al nuvolet de colombia (la claudia de la fai)

2 comentaris:

Alba ha dit...

ei, us ho munteu bé, eh? Dóna records al nuvolet de colombia i l´holandes, si hi és tb! Ptns!

laura ha dit...

albeta! tots m'han dit que records per a tu també! mua!